Новини

Які документи потрібні для отримання картки платників податків у Вільногірську в 2025 році

Анастасія Гришкова 10:34, 31 Січня 2025
Як отримати податковий номер / фото, Державна податкова служба

Жителям Вільногірська, яким потрібно зареєструватися, внести зміни або отримати картку платника податків, важливо знати, які документи слід підготувати.

Про це повідомили на сайті Вільногірської міської ради.

Які потрібні документи

Щоб пройти реєстрацію або оновити дані, необхідно подати:

  • Паспорт громадянина України.
  • Тимчасове посвідчення громадянина України.
  • Паспорт для виїзду за кордон (із відміткою про постійне проживання за кордоном – для тих, хто виїжджає або вже проживає за кордоном).
  • Витяг з реєстру територіальної громади (якщо у паспорті немає відомостей про місце проживання).
  • Довідку про взяття на облік ВПО (або документ, що підтверджує місце проживання на тимчасово окупованій території).

Документи для дітей до 14 років

Для неповнолітніх громадян потрібно подати:

  1. Свідоцтво про народження.
  2. Паспорт одного з батьків (або опікуна, усиновителя).
  3. Витяг з реєстру територіальної громади (якщо в паспорті батьків немає інформації про місце проживання).

При подачі заяви на реєстрацію або зміну даних фізична особа зобов’язана надати: оригінали документів (вони повертаються після перевірки) та та копії документів для контролюючого органу.

Читайте також:

Підписуйтесь

Фонд соціального житла в Україні: законодавчі передумови мають ухвалити до кінця 2026 року

Анастасія Гришкова 17:00, 23 Червня 2025
Олена Шуляк / фото партія “Слуга народу”

Україні недостатньо лише ухвалити законопроєкт №12377 “Про основні засади житлової політики”, щоб провести повноцінну житлову реформу. Потрібні також нові закони про соціальне житло та зміни до Податкового кодексу.

Про це заявила голова парламентського комітету та лідерка партії “Слуга Народу” Олена Шуляк під час публічного обговорення питання забезпечення житлом переселенців.

Соціальне житло

За словами Шуляк, ухвалення законопроєкту №12377 — лише перший крок. Його потрібно прийняти до кінця 2025 року.

Наступним етапом має стати створення фонду соціального житла. Цей закон також потрібно ухвалити — не пізніше кінця 2026 року.

“Все, що стосується фонду соціального житла, на сьогодні є величезною проблемою на рівні органів місцевого самоврядування. Якщо оцінити, що у нас із соціальним житлом в Україні, то можна сказати, що воно просто дорівнює нулю. Ті десятки об’єктів, які на сьогодні є, вони точно не можуть забезпечити ту потребу, яку необхідно забезпечувати. Тому наступне законодавство буде стосуватися в індикаторах саме соціального житла”, – пояснила Олена Шуляк.

Фонд соціального житла буде належати громадам. Вони надаватимуть квартири в соціальну оренду або як службове житло. Прибутки від оренди підуть до місцевих бюджетів.

Службове житло не можна буде приватизувати — його надаватимуть лише тимчасово.

Також, за словами Шуляк, потрібно оновити податкове законодавство. Сьогодні більшість договорів оренди укладаються «в тіні», тобто без офіційного оформлення. Через це не захищені ні орендодавці, ні орендарі, а держава втрачає податки. Без змін до Податкового кодексу ситуацію виправити буде неможливо.

Читайте також:

Підписуйтесь

В Дія з’явиться нова послуга: можна буде повідомити про початок будівельних робіт

Анастасія Гришкова 15:00, 23 Червня 2025
Нова послуга в Дія / фото ілюстративне/ Rexels

Відтепер власники будинків і господарських споруд можуть подавати повідомлення про початок будівництва та реєструвати готовність будинку прямо у застосунку Дія.

Про це повідомили на сайті державних послуг Дія.

В Дія з’явиться нова послуга

Раніше послуга була доступна лише на порталі Дія або в ЦНАПі. У застосунку оформлення документів стане простішими, а дані підтягуватимуться з реєстрів автоматично.

Дія одразу покаже, якщо щось не так, і підкаже, як виправити. А ще — надсилатиме push-сповіщення, коли документ відправлено, розглянуто чи прийнято на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕСББ).

Для чого потрібно подавати повідомлення про початок будівництва

Якщо плануєте зводити власний житловий будинок до 500 м² до двох поверхів і без мансарди та господарські споруди — гараж, сарай або літню кухню, ви маєте отримати будівельний паспорт — на порталі Дія або через ЦНАП.

Будпаспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог, яких ви повинні дотримуватися під час будівництва. Після видачі будівельного паспорта необхідно подати повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

Читайте також:

Підписуйтесь

Фонд соціального житла в Україні: законодавчі передумови мають ухвалити до кінця 2026 року

Україні недостатньо лише ухвалити законопроєкт №12377 “Про основні засади житлової політики”, щоб провести повноцінну житлову реформу. Потрібні також нові закони про соціальне житло та зміни […]

В Дія з’явиться нова послуга: можна буде повідомити про початок будівельних робіт

Відтепер власники будинків і господарських споруд можуть подавати повідомлення про початок будівництва та реєструвати готовність будинку прямо у застосунку Дія. Про це повідомили на сайті […]

Незаконний вилов риби: за понад 2 місяці завдано збитків на три мільйони гривень

З 1 квітня по 19 червня, за період весняно-літньої заборони на вилов риби водна поліція Дніпра виявила десятки порушень, вилучила сітки, човни та задокументувала незаконний […]

Погода

Якою буде погода у Вільногірську цього тижня

Цього тижня у Вільногірську обіцяють сонячну та теплу погоду. Температура повітря поступово підвищуватиметься до +30 градусів. Про це свідчать дані метеорологічного сайту Sinoptik.ua. Прогноз погоди […]

Розкрадання 230 мільйонів на обладнанні для онкохворих: підозрюється депутат з Дніпропетровщини

В Україні викрили злочинну організацію, яка привласнила понад 231 мільйон гривень під час закупівель медичного обладнання для онкохворих пацієнтів. Серед підозрюваних — представники приватних компаній […]