У четвертому етапі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій брали участь вісім школярів з Дніпропетровщини. Серед них дев’ятикласник з Вільногірська Максим Пархоменко, який виборов перше місце у третьому етапі олімпіади та отримав диплом учасника четвертого етапу.
Більше про досягнення школяра у матеріалі Вільногірськ IN.UA
Учні Вільногірська долають етапи Всеукраїнської олімпіади
15-річний Максим Пархоменко — дев’ятикласник четвертого Вільногірського ліцею. Учень понад трьох років бере участь у міських та Всеукраїнських олімпіадах з хімії, фізики, програмуванням та інформаційних технологій. Часто займає призові місця.
Здобувши перемогу у шкільній, міській, а потім й в обласній олімпіаді, Максим перейшов у четвертий етап Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій. Цьогоріч її проводили в Ужгороді.
Відомо, що до Всеукраїнської олімпіади долучилися 90 учасників з 22 команд з усієї України. Та вісім учасників з Дніпропетровської області. Тривала олімпіада п’ять днів з 25 по 30 березня. Два дні розв’язували завдання. Максим Пархоменко отримав диплом учасника.
Постійний учасник олімпіад
Торік Максим також брав участь у Всеукраїнському етапі олімпіади з інформаційних технологій, яка проходила онлайн. Школяр набрав велику кількість балів та отримав диплом зі своїм результатом.
Ще у восьмому класі Максим Пархоменко почав розв’язувати задачі десятого класу.
Вже понад три роки ліцеїста Максима Пархоменка готує до участі у міських та Всеукраїнських олімпіадах вчителька інформатики Тетяна Івашина.
«Максим дуже старанний учень, зацікавлений у вивченні цього предмету, тому йому все дається легко. І я сподіваюся, що надалі Максим буде займатися саме цим предметом, інформаційними технологіями, і досягне ще кращих успіхів. Взагалі, я вважаю, що в Максима дуже великі перспективи є, він дуже здібний учень. Попереду його чекає успішне майбутнє», – розповідає Тетяна Івашина.
Самі завдання були доволі складними, особливо у першому турі, говорить Максим Пархоменко. Ліцеїсту потрібно було в середовищі табличного процесора опрацювати великий об’єм даних, побудувати математичну модель та її візуалізувати.
«Були теки з завданнями Excel, Word, Point. Складним для мене була робота з Excel. Там треба було створити табличку, де дуже багато чисел. Все це потім повинно було правильно працювати по формулах, після чого цей документ треба було перевести в діаграму», – ділиться Максим Пархоменко.
Дев’ятикласник мріє стати авіаконструктором, машинобудівельником або інженером. Учня підтримує його родина.
«Мені не важливо, яке він місце займе. Те, що він дійшов до Всеукраїнського рівня, для мене він уже переможець», – говорить мама Тетяна Пархоменко.
Читайте також: