У вівторок, 21 січня, до Вільногірська приїхав мобільний Центр обслуговування платників, щоб надати адміністративні та сервісні послуги мешканцям громади. Журналістка Вільногірськ IN.UA завітала до центру та поспілкувалася з мешканцями про їхні враження від роботи фахівців і пропозиції щодо покращення сервісу.
Як працює мобільний Центр обслуговування платників у Вільногірську?
Мобільний центр обслуговування платників податків став новим форматом надання послуг у Вільногірську. Ця ініціатива спрямована на спрощення доступу до адміністративних сервісів для місцевих жителів. Проте думки громади щодо роботи центру обслуговування платників податків розділилися.
Що говорять мешканці?
Валентина Василівна, голова профспілки студентів Вільногірського фахового коледжу, загалом задоволена послугами. Вона дізналася про виїзд центру з місцевих новинних ресурсів. Водночас вона наголосила на важливості повернення податкової служби до міста.
“Краще було б, якби все це було в нашому місті постійно, щоб не забирали податкову, а всі послуги залишалися доступними тут”, – зазначила Валентина Василівна.
Тетяна Олександрівна, інша місцева жителька, вказала на недоліки в організації обслуговування.Вона зазначила, що через велику кількість відвідувачів процес часто є неорганізованим.
“Краще, щоб у нас усе було так, як раніше: щоб податкова працювала безпосередньо у місті, а не через виїзди мобільного ЦОПу”, – поділилася Тетяна Олександрівна.
Світлана Романовська, майстриня в перукарні, теж завітала до мобільного центру обслуговування платників податків, дізнавшись про його приїзд із місцевих новинних джерел. Вона змогла вирішити своє питання, але вважає, що сервіс потребує вдосконалення.
“Справа в тому, що вони сьогодні перший раз виїхали. В принципі, я потрапила, питання своє вирішила. Вони сказали, що будуть приїжджати два рази на місяць. Ну, хоча б так. І то, спасибі”, – розповіла Світлана Романовська.
Недоліки організації та інформаційна кампанія
Попри можливість отримати необхідні послуги, мешканці відзначають брак інформації про роботу мобільного ЦОП. Багато людей дізнаються про виїзди центру від знайомих або з місцевих пабліків.
“Ми дізналися від знайомих, хоча інформація публікується і в місцевих пабліках, але не всі мають звичку регулярно їх переглядати”, – пояснила Тетяна Олександрівна.
Мешканці наголошують, що для кращої обізнаності громадян необхідно активніше використовувати офіційні канали та місцеві медіа.
Яких покращень бажають вільногірці
Головними побажаннями жителів залишаються:
- повернення постійного офісу податкової служби до Вільногірська;
- вдосконалення організації роботи мобільного ЦОП;
- розширення переліку доступних послуг.
Сої послуги Центр обслуговування платників надавав з 9:00 до 15:00 на базі Центру надання адміністративних послуг за адресою вул. Центральна 18.
Читайте також:
- Центр обслуговування платників податків у Вільногірську
- 370 ЦНАПів для зручності мешканців: всі громади Дніпропетровщини мають доступ до адміністративних послуг
- Куди звертатись вільногірцям після закриття податкової в місті
Підписуйтесь