В Дія можна отримати дозвіл на зброю/ ілюстративне фото, Rexels
Відтепер власники зареєстрованої зброї можуть користуватися цифровим дозволом у застосунку Дія. Документ працює у форматі бета-тестування, і всі користувачі можуть генерувати витяг з Єдиного реєстру зброї, а також отримувати сповіщення про закінчення терміну дії дозволу.
Про це повідомив віцепрем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
Як отримати цифровий дозвіл
Щоб активувати цифровий дозвіл, необхідно оновити застосунок Дія, перегорнути список документів, натиснути “Додати документ” і вибрати дозвіл на зброю.
Він стане доступним для всіх користувачів, чиї дані внесені до Єдиного реєстру зброї.
До цифровізації дозвіл існував у вигляді паперової книжечки, до якої вручну вносили записи. Тепер же власники можуть миттєво переглядати повну інформацію про свою зброю та її статус. У разі завершення терміну дії система надішле push-сповіщення, а продовжити дозвіл можна буде онлайн через сайт МВС.
Запровадження цифрового документа підвищує безпеку та зручність його використання. Поліція зможе перевіряти легальність дозволу, що зменшить ризики незаконного обігу зброї.
Депутати Вільногірської міської ради підтримали звернення депутатки Світлани Архипової щодо виділення коштів на ремонт доріг у наступному році.
Про це повідомляє журналістка Вільногірськ IN.UA із сесійної зали.
Депутати підтримали звернення
Під час сесії Вільногірської міської ради депутатка зачитала звернення, у якому зазначила, що незадовільний стан дорожнього покриття ускладнює доступ громадян до освітніх та медичних послуг. Особливу тривогу викликає те, що через погані дороги неможливо своєчасно надавати невідкладну медичну допомогу, що створює реальну загрозу для життя людей.
Окремої уваги, за її словами, потребують дороги на в’їзді та виїзді з міста.
Архипова попросила передбачити на ремонт доріг у 2026 році 5 мільйонів гривень.
“Я розумію, що це велика сума, але це всього 2% від бюджету громади. Я вважаю, що наші громадяни гідні того, щоб привести дороги у належний стан”, — наголосила депутатка.
Кожен спорткар має свій характер, але є моделі, які виходять за межі самого поняття «динаміка». Porsche 911 GT3 — це не просто про швидкість і дизайн, а про продуману інженерну філософію, що перетворює рух на досвід. Він створений для тих, хто не шукає компромісу між треком і щоденним життям, для кого керування — це мистецтво точності.
Філософія, що не має альтернатив
GT 3 Porsche продовжує 25-річну історію моделі, яка послідовно змінює уявлення про межі можливого. Його високооборотний шестициліндровий атмосферний двигун об’ємом 4,0 літри видає 510 к.с. і розганяє авто до 100 км/год за 3,4 секунди. Це не лише цифри, а наслідок глибокої інженерії, де кожен елемент має функцію, а не просто вигляд.
Секрет у гармонії конструкції:
Задній привід забезпечує природне відчуття контролю.
Легка архітектура кузова з використанням вуглецевого пластику знижує вагу до 1 479 кг.
Аеродинамічні рішення, натхненні автоспортом, створюють притискну силу без втрати елегантності.
Porsche 911 GT3 — це авто, яке дихає треком, але поводиться впевнено й на звичайній дорозі.
Салон / фото Porsche
П’ять аргументів на користь GT3
Коли йдеться про вибір між звичайним спорткаром і справжнім автомобілем для водія, саме GT3 демонструє, що відчуття — це усе.
Ось п’ять причин, чому цей Porsche вартий уваги:
двигун без турбіни — чисті емоції. Атмосферний мотор з робочим об’ємом 3 996 см³ забезпечує лінійну віддачу потужності та звук, який не підробити.
точна механіка. Можна обрати 6-ступеневу механічну коробку або 7-ступеневу PDK, що реагує блискавично. Короткі передавальні числа створюють справжній контакт між водієм і машиною.
пакет Weissach. Опційний набір елементів із карбону зменшує вагу і додає жорсткості, роблячи GT3 технічно близьким до трекового боліда.
сидіння-ковші з карбону. Вони фіксують тіло у поворотах і продовжують філософію легкої конструкції навіть у салоні.
інженерія аеродинаміки. Передні ліхтарі інтегровані в корпус для оптимізації повітряних потоків, а заднє крило створює стабільність навіть на швидкості понад 300 км/год.
Кожна з цих деталей — не елемент розкоші, а частина системи, яка працює на головну мету: передати відчуття дороги без спотворень.
Сидіння авто / фото Porsche
Від спортивного інструмента до особистого простору
Інтер’єр GT3 позбавлений надмірностей, але наповнений змістом. Тут усе підпорядковане водієві. Спортивне кермо GT з обшивкою Race-Tex, матричні LED фари, 20- та 21-дюймові ковані колеса — усе говорить про точність і увагу до деталей. Навіть вихлопна система з нержавіючої сталі має свою музику: вона не просто звучить, а резонує з серцем автомобіля.
Спойлер / фото Porsche
У GT3 можна побачити дві філософії в одному кузові. Версія з пакетом Touring — стримана, елегантна, придатна для щоденних поїздок. Стандартна — агресивна, відкрита, спрямована на трасу. В обох випадках це механічне втілення характеру.
Ті, хто сідає за кермо GT3, не просто водії — вони стають частиною історії, де швидкість має форму, а форма має зміст. Porsche не створює автомобілі для натовпу. Вона створює інструменти для тих, хто розуміє, що справжній драйв починається там, де закінчуються слова.
Депутати Вільногірської міської ради підтримали звернення депутатки Світлани Архипової щодо виділення коштів на ремонт доріг у наступному році. Про це повідомляє журналістка Вільногірськ IN.UA із […]
В Україні воєнний стан не заважає офіційно припинити шлюб, але якщо один із подружжя перебуває у полоні або зник безвісти, розірвання шлюбу відбувається за спеціальною […]
Міжнародна організація з міграції (МОМ) оголосила про набір учасників програми розвитку професійних навичок у Кам’янському районі. Учасники можуть отримати фінансову підтримку та пройти курси професійної […]
На початку листопада працівники бюджетної сфери у Вільногірську долучилися до сезонного прибирання міського парку — згрібали опале листя та пакували його у поліетиленові мішки. Проте […]