
Український журналіст, в минулому керівник суспільно-політичної редакції Liga.net, а зараз захисник України Петро Шуклінов розповів про важливість розповідати, як бізнес підтримує армію.
Відповідний пост він опублікував на своїй сторінці у Facebook.
Бізнес підтримує ЗСУ
За абсолютно всіма опитуваннями, каже він, армія має найвищий рейтинг підтримки в суспільстві. Тому показувати, що бізнес допомагає ЗСУ, активно донатить та долучається до зборів, необхідно. Що відбувається, коли представники бізнесу цього не роблять.
- Бізнес втрачає лояльність клієнтів, бо вони починають думати, що ви “внє палітікі”, тобто уникає теми війни. Це одразу розчаровує.
- Бізнес не впливає на своїх колег та конкурентів, не впливає на ринок, бо суспільний авторитет занадто слабкий для цього.
«Як приклад ефективних комунікацій – Нова пошта, ОККО чи Uklon (список можна продовжувати, ефективних компаній багато). Ці три компанії не в топ-5 за кількістю донатів. Проте про їх благодійну діяльність чутно найбільше. Бо вони роблять максимально ефективну комунікацію про це. Тобто є, наприклад, Метінвест, який донатить найбільше (дякую їм за це). Але ви навряд назвете їх, якщо запитати вас на вулиці про відомі вам компанії-благодійниці», — каже медійник.
Коли бізнес донатить умовно $1000 щомісяця і мовчить – втрачає не тільки бізнес, але й армія, пояснює Шуклінов. Це дає приклад конкурентам і мотивацію клієнтам, адже останні розуміють, що бізнес підприємство купить машину не лише собі, але й армії. Донатити і говорити про це – нормально.

«Це нормальна і здорова поведінка здорового бізнесу. До війни, можливо, було інакше, і скромність була окрасою. Але зараз зовсім інший час. Тепер треба голосно казати про те, що ви робите для армії. І тоді всі, хто орієнтується на вас, зроблять так само».
Час мовчки робити добрі справи закінчився, каже Шуклінов. Армія – це спільна справа. Захисник переконаний, якщо для вас важлива країна та наша перемога – час голосно розповідати про свою підтримку армії.
«Публічно кажіть про те, як ви підтримуєте ЗСУ. Детально про все, що робите. Щомісяця. Робіть це системно і ви побачите, як сильно змінюється ставлення клієнтів, ставлення партнерів, як медіа звертають на вас увагу. А, головне, армія отримує більше, щоб ми перемогли», — підсумував захисник України Петро Шуклінов.
Читайте також: