Особисте відвідуванню Пенсійного фонду тепер необов’язкове. Деякі електронні послуги, вже можна отримати за допомогою веб-порталу та додатку в телефоні.
Про це розповідає Вільногірська Міська Рада.
Для того, щоб скористатися послугами необхідно встановити додаток “Пенсійний Фонд” на смартфоні. Для входу в особистий кабінет потрібно підтвердити свою особу використовуючи “Дія.Підпис” або “BankID”.
За допомогою електронних сервісів Пенсійного фонду України вже можна:
- Оформити житлову субсидію чи пільгу;
- Подати заяву на призначення/перерахунок пенсії;
- Виправити особисті дані;
- Перевірити чи сформований листок непрацездатності та його статус;
- Перевірити чи сплачено за вас роботодавцем ЄСВ;
- Мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
- Потерпілі на виробництві або члени їх сімей, які мають право на страхові виплати, можуть подати заяву на призначення/перерахунок страхової виплати;
- Розрахувати розмір майбутньої пенсії;
- Пройти ідентифікацію особи.
Окрім перелічених послуг також можна замовити доставлення документів:
- Пенсійне посвідчення;
- Довідку про розмір пенсії;
- Довідку про отриману субсидію чи пільгу;
- Довідки ОК-5 та ОК-7 (довідка про доходи).
Громадяни, які бажають взяти участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування за спрощеним механізмом, можуть онлайн укласти договори про добровільну сплату страхових внесків (в електронній формі). Це знадобиться, якщо не вистачає страхового стажу для призначення пенсії у майбутньому, або збільшити розмір розрахункової заробітної плати, з якої буде обчислюватися розмір пенсії.
Щодо особистих даних, вебпортал та додаток фіксують будь-який вхід до системи, та використовують цю інформацію згідно з чинним законодавством. Особисту інформацію може бути надано виключно правоохоронним або державним органам, з вимоги передбаченої законом.
Як дізнатись про зміни у Пенсійному Фонді
Зазвичай, Пенсійний фонд України повідомляє громадян про зміни, які відбулися у пенсійному законодавстві. Також пенсіонери мають повідомити інформацію про зміни.
До таких відносяться:
- Отримання нового паспорта (у разі викрадення чи втрати старого);
- Зміна прізвища, по батькові чи імені;
- Зміна ідентифікаційного коду;
- Працевлаштування чи звільнення з роботи;
- Реєстрація чи зняття з обліку як фізичної особи-підприємця;
- Виїзд на постійне місце проживання за кордон;
- Набуття, зміна чи припинення особливого статусу.
Це теж можна зробити онлайн. Та для звернення про зміни потрібно прикласти скан-копії оригіналів документів.
Читайте також:
- 5% військового збору стягуватимуть із зарплат вчителів, лікарів та бюджетників: Верховна рада ухвалила рішення
- 286 мільйонів гривень збитків: дорожня корупція на Дніпропетровщині
Підписуйтесь