
Невміння рахувати та читати стало поширеною проблемою серед учнів 6–8 класів через дистанційне навчання. Відсутність вдумливого читання ускладнює розв’язання математичних задач і впливає на успішність у всіх предметах.
Про це повідомляє заступник директора Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти Андрій Миляника в інтервʼю Новій українській школі.
Школяри мають труднощі з розвʼязанням математичних задач через низький рівень вдумливого читання текстів. Ця проблема неабияк впливає на якість знань з математики, оскільки діти не до кінця розуміють умови завдань.
“Якщо дитина вдумливо читає, вона правильно працює з розумінням, дочитує задачу до кінця та усвідомлює, що від неї хочуть. Однак доки є проблеми з читанням, ситуація з іншими предметами не покращиться”, – зазначає Миляка.
На такі результати навчання вплинула дистанційна освіта, що позначилася на мотивації учнів. Також багато дітей зіштовхуються з труднощами ще на початкових етапах навчання, зокрема в молодших класах, що згодом спричиняє помилки і в старшій школі.
Підкреслюється, що проблеми з математикою часто виникають через те, що всі теми з цієї дисципліни взаємоповʼязані: слабкі знання в одній темі можуть призвести з труднощів у вивченні наступної.
Читайте також:
- Українці отримали ваучери на навчання: які професії обирають
- У 2025 році відмінять ДПА для учнів 4-х, 9-х та 11-х класів
Підписуйтесь