Оксана Шевченко, інженер служби управління житлом комунального підприємства “Жилкомсервіс”, в інтерв’ю для Вільногірськ ІN.UA розповіла, як замовити ремонт під’їзду, які документи для цього потрібні та які дії здійснює компанія після отримання заявки.
Як подати заявку?
Для початку мешканці повинні звернутися із заявою. Це можна зробити як письмово, прийшовши до комунального підприємства “Жилкомсервіс”, так і телефоном через аварійно-диспетчерську службу. Номер, за яким приймають звернення, – 067 641 79 10.
“Людина може просто зателефонувати за цим номером і попросити провести ремонтні роботи. Також можна заповнити спеціальний бланк заявки. У нас є всі умови для того, щоб прийняти звернення в зручній формі”, – зазначає Оксана Шевченко.
Що відбувається після звернення?
Після реєстрації заявки служба проводить перевірку. Зокрема, аналізують фінансовий стан будинку, наявність заборгованостей мешканців та залишок коштів на рахунку будинку.
“Заявка реєструється, а потім передається в бухгалтерію для перевірки наявності заборгованостей. Ми дивимося, чи дозволяють фінансові можливості провести ремонт. Якщо коштів недостатньо, заявка залишається в базі, і ми акумулюємо фінанси”, – пояснює Оксана Шевченко.
Ремонтні роботи: планові та аварійні
Оксана Шевченко наголошує, що ремонтні роботи бувають плановими та аварійними. Планові ремонти, такі як заміна вікон або капітальний ремонт під’їзду, включаються до графіку лише після перевірки фінансової ситуації.
“На великі заявки, як-от ремонт покрівлі чи під’їзду, складається план. У разі недостатньої кількості коштів роботи можуть бути відтерміновані до моменту накопичення потрібної суми”, – зазначає Оксана Шевченко.
Аварійні ситуації потребують негайного реагування. Наприклад, при протіканні покрівлі служба реагує одразу, оскільки такі проблеми можуть призвести до руйнування конструктивних елементів будинку. Такі роботи виконуються безумовно та без зволікань.
Як пришвидшити процес
Оксана Шевченко радить жителям бути активними у сплаті комунальних послуг і звертати увагу на стан рахунку будинку.
“Від своєчасної сплати мешканців залежить швидкість виконання ремонтів. Якщо кошти є, роботи виконуються швидше”, – підсумовує Оксана Шевченко.
Таким чином, для замовлення ремонту під’їзду достатньо подати заявку, а далі служба управління житлом виконає всі необхідні перевірки та запланує роботи.
Читайте також:
- У комунальному підприємстві “Жилкомсервіс” повідомили, що скарг від вільногірців стало менше, статистика це не підтверджує
- Що у 2024 році зробив “Жилкомсервіс” за гроші вільногірців
Підписуйтесь