
Нині контекстна реклама — один із найефективніших інструментів для залучення цільових клієнтів і нарощування продажів. Згідно з даними Wordstream, ROI від інвестицій у контекстну рекламу в середньому становить близько 600%.Щоб грамотно налаштувати й вести рекламні кампанії через сервіси Google потрібна спеціальна підготовка. Без необхідних знань і навичок великий ризик неефективно витратити бюджет.
Щоб навчитися налаштування рекламних кампаній і не витратити бюджет даремно, краще пройти спеціалізовані курси Google Ads, де вас навчать роботі з сучасними інструментами.
Як вибрати курси для PPC-фахівців?
- При виборі освітнього інтенсиву звертайте увагу на:Наявність практичних кейсів і завдань. Ідеальний варіант — якщо 30-40% занять присвячено розбору кейсів, вирішенню реальних завдань і самостійній роботі з онлайн-сервісами. Саме такий підхід до курсів контекстної реклами Google Ads практикують ось тут.
- Термін навчання та обсяг курсу. Оптимальна тривалість курсів контекстної реклами — від 2 тижнів до 3 місяців. За цей час можна повноцінно вивчити теорію і закріпити матеріал на практичних заняттях.
- Кількість навчальних матеріалів у програмі. В ідеалі — це 15-25 уроків плюс додаткові бонуси.
- Кваліфікацію викладачів. Поспілкуйтеся з потенційним викладачем особисто або підпишіться на нього в соціальних мережах і подивіться, які відгуки про нього залишають підписники.
- Наявність практики. Хороші курси надають доступ до реального рекламного кабінету Google Ads для практичних занять. Це дасть змогу відпрацювати навички з нуля на тестовому проєкті без ризику для бізнесу.
Переваги онлайн-курсів з контекстної реклами
Онлайн формат навчання має очевидні переваги:
- Доступність. Онлайн-навчання дає змогу займатися в будь-який зручний для вас час — вдень, ввечері або вночі. Ви не прив’язані до розкладу занять. Також ви можете навчатися в будь-якому місці — вдома або в поїздках, з будь-яких пристроїв, де є доступ в інтернет. Також ви самі контролюєте комфортний темп навчання.
- Актуальність матеріалів. В онлайн-школах оперативно оновлюють навчальні програми, щоб враховувати всі зміни в алгоритмах Google Ads. Проводяться спеціалізовані вебінари щодо нововведень у рекламній платформі. У підсумку ви отримуєте найсвіжіші знання.
- Вигідна ціна. Майбутній PPC-фахівець заощадить до 50% коштів завдяки відсутності у тренінгового центру фізичного офісу. А ось вартість офлайн курсів зазвичай значно дорожча через наявність накладних витрат.
- Персональний супровід. Попри офлайн-формат, упродовж усього курсу у вас буде персональний наставник, який допоможе розібрати складні питання, перевірить домашні завдання, дасть поради щодо ефективного налаштування рекламних кампаній.