
В Україні триває процес переведення паперових трудових книжок у цифровий формат. На це громадянам відведено п’ять років, і завершити процедуру потрібно до 10 червня 2026 року. Оскільки можуть виникнути проблеми з підтвердженням страхового стажу та оформленням пенсії.
Про це йдеться в законі №1217.
До якого числа потрібно перевести трудову книжку в цифру
Електронні трудові книжки офіційно запровадили ще у 2021 році. Вони передбачають сканування всіх сторінок паперової версії та завантаження документів, що підтверджують страховий стаж.
Закон №1217 передбачає необхідність для усіх громадян перевести свої паперові книжки в електронний формат до 10 червня 2026 року. Відсутність електронної книжки може призвести до скорочення страхового стажу, а це напряму впливає на розмір пенсійних виплат.
Вже з 2026 року мінімальні вимоги до стажу становитимуть:
- 33 роки — для виходу на пенсію у 60 років;
- 23 роки — у 63 роки;15 років — у 65 років.
Перевірити правильність внесених записів можна у власному кабінеті на порталі Пенсійного фонду або у мобільному застосунку. У розділі “Електронна трудова книжка” відображається уся оцифрована інформація. Якщо дані неповні чи містять помилки, громадяни мають право подати звернення онлайн.
Читайте також:
Підписуйтесь