
У деяких випадках людину можуть не допустити до посадки або навіть висадити з поїзда вже під час руху. Відповідно до правил перевезень Укрзалізниці, є кілька підстав, за яких пасажир може втратити право на подорож залізницею.
Коли пасажира можуть зняти з потягу читайте у матеріалі Вільногірськ.IN.UA.
Основні причини висадки з поїзда
Проблеми зі здоров’ям: якщо пасажир під час подорожі потребує медичної допомоги, його можуть висадити на найближчій станції за участі медиків. До цього моменту він має бути ізольований від інших пасажирів.
Перевезення заборонених речей: у разі, якщо пасажир відмовляється здати заборонені предмети або має надмірну вагу багажу (понад 50 кг), на його квитку ставлять позначку “Неправильне перевезення ручної поклажі”, а сам пасажир повинен покинути потяг.
Сп’яніння та порушення порядку: якщо пасажир перебуває в алкогольному або наркотичному сп’янінні, поводиться агресивно чи заважає іншим пасажирам, квиток анулюється з позначкою “Відмовлено в перевезенні на підставі пункту 8.38 Правил”. У разі необхідності викликається поліція.
Що відбувається з речами та квитком
Якщо пасажира висадили через проблеми зі здоров’ям, його особисті речі передають начальнику вокзалу, оформлюючи відповідний акт. Після одужання людина може забрати свої речі та отримати компенсацію за невикористану частину квитка (крім вартості плацкарти).
Як оскаржити рішення про висадку
Якщо пасажир вважає дії працівників Укрзалізниці неправомірними, ситуацію може вирішити начальник станції або поїзда. У разі незгоди пасажир має право подати скаргу або звернутися до суду.
Також всі зауваження можна внести в книгу скарг і пропозицій, яка є на кожній станції та в поїзді. Додатково пасажири можуть звернутися на гарячу лінію Укрзалізниці для захисту своїх прав.
Читайте також:
- Ще 3 освітніх заклади Вільногірська створили схожі тендери
- ІТ та фінансова грамотність: які предмети вивчатимуть в школі
Підписуйтесь