Уряд спростив ветеранам війни процедуру звернення за пільгою на оплату житлово-комунальних послуг. Відтепер ветерани та ветеранки мають зазначити значно меншу кількість інформації, ніж раніше, адже збір даних здійснюється, зокрема, шляхом електронної інформаційної взаємодії між державними реєстрами.
Подавати заяви на житлові пільги тепер можна безпосередньо через інтернет.
Замість ветерана заяву можуть подати члени його родини, зокрема чоловік або дружина, непрацездатні батьки, а також неодружені повнолітні діти з інвалідністю II групи з дитинства.
Подати заяву можна одним із трьох способів:
особисто через сервісні центри Пенсійного фонду України або уповноважених осіб органів місцевого самоврядування, центри надання адміністративних послуг;
поштою на адресу органу Фонду;
онлайн через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України або мобільний застосунок «Пенсійний фонд».
Народні депутати ухвалили в першому читанні законопроєкт №9363, який спрямований на цифровізацію та автоматичний контроль за боржниками. ЗА – проголосували 271 народний обранець.
Законопроєкт, розроблений Кабінетом Міністрів, передбачає низку нововведень, які мають на меті спростити процедуру виконання судових рішень та оптимізувати процес стягнення боргів.
Серед основних положень:
Автоматичний арешт коштів боржників у банках, з обов’язковим підключенням фінансових установ до системи взаємодії;
Звернення стягнення на депозитні рахунки боржників, що тепер регламентуватиметься окремим порядком;
Інтеграція виконавчого провадження з системою обліку цінних паперів, що дозволить блокувати активи боржників;
Взаємодія Єдиного реєстру боржників з іншими реєстрами, щоб запобігти відчуженню майна боржниками;
Автоматизоване виключення з реєстру боржників та зняття арешту з рахунків після повного погашення заборгованості.
У Міністерстві юстиції позитивно оцінили ініціативу, наголошуючи, що її реалізація дозволить скоротити строки виконання дій, підвищити їхню ефективність та збільшити надходження до бюджету шляхом стягування боргів.
“При цьому реалізація проєкту Закону … слугуватиме збільшенню надходжень до нього за рахунок стягнутих із боржників коштів”, – зазначили у міністерстві.
Законопроєкт також спрощує процедуру повторного пред’явлення виконавчих документів і виключає дублювання записів у реєстрі боржників.
Послуги надаються як у центрах реінтеграції чи закладах охорони здоров’я, так і після повернення до місця проживання. Родини звільнених отримують підтримку як під час полону їхніх рідних, так і після їх повернення.
Після отримання інформації про звільнення з полону Координаційний штаб протягом трьох днів повідомляє структурний підрозділ з питань соціального захисту населення та приймаючу громаду, щоб організувати надання соціальних послуг.
Які соціальні послуги може отримати людина, звільнена з полону, члени її сім’ї, члени сім’ї полоненого, який продовжує перебувати в полоні?
Які послуги доступні?
Після подачі заяви чи звернення уповноваженої особи, звільнена людина чи члени її сім’ї можуть отримати такі послуги:
Консультування;
Представництво інтересів;
Догляд вдома та натуральна допомога;
Соціальний супровід;
Соціальна адаптація;
Соціальна реабілітація;
Послуга паліативного догляду;
Транспортні послуги;
Фізичний супровід осіб з інвалідністю;
Переклад жестовою мовою;
Персональний асистент.
Усі послуги допоможуть адаптуватися та відновити життєві функції людини, яка звільнилася з полону. Соціальні послуги визначаються індивідуально до потреби кожної окремої людини чи родини.
Військовополонені, цивільні особи, яких незаконно утримує агресор та члени їхніх родин мають право на додаткові виплати від держави:
Соціальна стипендія особам, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та їхнім дітям.
Пенсія у зв’язку з втратою годувальника непрацездатним членам родини зниклої безвісти за особливих обставин особи.
Крім тієї психологічної реабілітації, яку колишні полонені отримують в центрах реабілітації, існують безплатні номери соціальної підтримки:
0 800 10 01 02 – Лінія Національної психологічної асоціації з 10:00 до 20:00 щодня;
Лінії «Блакитний птах» для тих, хто пережив полон, незаконні затримання та тортури, їхніх родин та членів сімей зниклих безвісти осіб:
0 663 62 14 85 з питань соціальної підтримки та медичної допомоги, понеділок-п’ятниця з 10:00 до 19:00;
0 950 16 26 22 психологічна допомога, понеділок-п’ятниця з 10:00 до 19:00;
0 505 09 40 49 психологічна допомога, понеділок-п’ятниця з 10:00 до 19:00;
0 509 37 53 70 юридична допомога, понеділок-п’ятниця з 10:00 до 19:00.
Більш детальну інформацію можна отримати у «Єдиній приймальні» управління соціального захисту населення Департаменту соціально-гуманітарної політики Вільногірської міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул.Юрія Устенка, 29 м.Вільногірськ або за телефоном: 066 11 63 476.
Народні депутати ухвалили в першому читанні законопроєкт №9363, який спрямований на цифровізацію та автоматичний контроль за боржниками. ЗА – проголосували 271 народний обранець. Про це […]
Послуги надаються як у центрах реінтеграції чи закладах охорони здоров’я, так і після повернення до місця проживання. Родини звільнених отримують підтримку як під час полону […]
Верховна Рада ухвалила законопроєкт, що розширює житлові права для внутрішньо переміщених осіб. Документ передбачає створення бази нерухомості, придатної для проживання, а також можливість оренди невикористаних […]
З 2 по 19 грудня ветерани війни проходитимуть спеціалізований курс з механізованого розмінування. Програма передбачає як теоретичні знання, так і практичні навички, необхідні для роботи […]
Сьогодні президент України Володимир Зеленський представив “План стійкості” у Верховній Раді України. До плану ввійшли 10 основних пунктів. Про це повідомляє народний депутат Ярослав Железняк. […]